Tomáš Zůbek
střih a mix zvuku
Narodil se ve Valašském Meziříčí roku 1976. Po dokončení gymnázia v Rožnově pod Radhoštěm se přestěhoval do Prahy, kde pokračoval ve studiu na filmové a televizní fakultě Akademie múzických umění. Jako mistr zvuku začal pracovat ve studiu Dolios v roce 1998. Dále pokračoval v All in Agency, ve studiu Cinemasound a od roku 2003 je členem studia Soundsquare. Jeho odborné zkušenosti sahají od lokačního záznamu zvuku pro film a TV pořady (mikrofonista, poté mistr zvuku) – spolupracoval např. na celovečerních filmech Samotáři, Jedna ruka netleská, Radhošť, Powers, Protektor, dále také mnoha dokumentech, reklamních spotech a televizních pořadech… V postprodukční studiové práci je autorem zvukové složky řady reklam a dokumentárních filmů. Působil jako zvukový supervizor a mixer českého dabingu seriálů Walta Disneye (Aladin, Malá mořská víla, Loyd ve vesmíru). Později se majoritou jeho studiové práce stává mix hudby a mastering: mix hudby v Dolby Digital pro filmy Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí, Gympl; mix hudebních DVD Chinaski: Docela obyčejnej den (zvoleno nejlepším hudebním DVD roku v České republice), Kryštof: Ži(v)je, Blue Effect: Live & Life (vítěz hudební ceny Anděl – nejlepší hudební DVD roku 2008), MIG 21 & Lelek Orchestra: Naživo; mix a mastering mnoha hudebních CD, například Precedens a Bára Basiková: Aurora, Kryštof: Ži(v)je, Kryštof: Rubikon (nominace hudební ceny Anděl – nejlepší zvuk, vítěz hudební ceny Anděl – kapela roku, deska roku, píseň roku), Priessnitz: Stereo, David Koller: Nic není nastálo (nominace hudební ceny Anděl – nejlepší zvuk), The Ecstasy of Saint Theresa: Watching Black (vítěz hudební ceny Anděl – nejlepší zvuk), Tata Bojs: Kluci kde jste (nominace hudební ceny Anděl – nejlepší zvuk), Eggnoise: Albumen, Southpaw: Addiction, Alvik: Forms Apart…